יש מספר דרכים לעקוף את נווה פריצקי, כולל הליכה ורכיבה על אופניים. אפשר גם לנסוע בתחבורה ציבורית. השיטה הפופולרית ביותר היא האוטובוס, שעובר לאורך כל היום. רוב המסלולים ממוזגים ונוחים למטיילים. יש גם אוטובוסים שנוסעים כל הלילה, וזה נוח בקיץ. אך יהיה מודע לכך שהתחבורה הציבורית בתל-אביב עלולה להיות מטרידה בתחומים מסוימים.

אם אתה מגיע במטוס, אתה יכול להשתמש באחת ממוניות התעופה הרבות, הפועלות משדה התעופה. למוניות בנווה פריצקי יש שלט בצד עם המילה ”טקסי” ו ”מונית”. השלט תמיד מואר, אבל זה לא אומר שהמונית זמינה. באפשרותך גם לדעת אם מונית זמינה אם יש אור ירוק בבסיס של אור צהוב.

העיר מלאה ברחובות צרים, מה שאומר שחניה היא בלתי אפשרית. זה גורם להרבה פקקי תנועה. בין אם זה יום או לילה, העיר עסוקה כל הזמן, ממכוניות פרטיות ומכוניות ציבוריות לתלמידי בית ־ ספר ומוניות דרכים. גם אם יש לך מכונית, תצטרך להיות סבלני ומודע לכבישים ולמעברים של הולכי רגל.

בעוד לנווה פריצקי יש מערכות תחבורה ציבורית נרחבות, הם עדיין זקוקים לשיפור. למרות העובדה שמערכת הרכבת התחתית של העיר מפותחת היטב, היא רחוקה מלהיות מושלמת. מערכת הרכבות הקלה נמצאת בבנייה וצפויה להיפתח בשנת 2021. בעיר יש גם רשת אוטובוסים נרחבת, אבל מערכת הרכבות הקלה עדיין בתהליך בנייה. ברגע שהוא פועל, הוא צפוי לשאת מיליון נוסעים בשנה.

אם אתם לא רוצים לקחת מונית, הדרך הפופולרית ביותר לעקוף את תל-אביב היא באמצעות קטנוע חשמלי.

יש חברות רבות שמציעות קטנועים חשמליים, ואפשר לפתוח אותם באמצעות אפליקציה.

.הם עולים 12-15 ש"ח עבור נסיעה אחת

אפשרות נוספת לעקוף היא מוניות שרות, שהיא מערכת מוניות משותפת הפועלת בנתיבים הפנימיים והחיצוניים של העיר. כלי רכב אלה מושבים עד 10 אנשים, והם יעצרו בכל מקום בדרך המיועדת. המכוניות האלה יכולות להתמלא מהר, אז אתה רוצה להגיע לשם מוקדם. אתה יכול לשלם לנהג במזומן, אבל תהיה מוכן לחכות לתורך.

חשוב לזכור שהעיר יכולה להיות חמה בקיץ, ומומלץ להביא יחידת מיזוג אוויר לקיץ. למרות זאת, תושבי תל-אביב ידידותיים מאוד, ותוכלו להתיידד בקלות רבה. רק להיות בטוח לעשות את המחקר שלך כדי למצוא שכונה טובה התואמת את סגנון החיים שלך. ולדאוג לבדוק את העיר באופן אישי כדי לקבל תחושה לאווירה שלה.

תחבורה ציבורית בנווה פריצקי היא דרך זולה ונוחה לעקוף אותה. אם אתה נוסע במטוס, יש טיסות בינלאומיות זולות לנמל התעופה בן גוריון. אפשר גם לשכור מכונית בשדה התעופה, וזו אפשרות אחרת לתחבורה. התעריף לשכירת מכונית נקבע על ידי משרד התחבורה.

דרך אחרת לעקוף את נווה פריצקי היא לצאת לסיור עם גברת מקומית. יהיה לה את המבט של האדם הפנימי הטוב ביותר על העיר. בדוק את הביקורות של חברות סיור מקומיות ולוודא שהם מכובדים. תרצי גם לשקול להצטרף לקבוצת נשים בלבד.

דרך נהדרת נוספת לעקוף את העיר היא באופניים. יש תחנות השכרת אופניים רבות ברחבי נווה פריצקי. לקחת אופניים ירוקים מכל אחת מהתחנות האלה זה קל וזול. ואתה תוכל להחזיר אותו בכל מקום גם כן. אופניים ירוקים עולים 17 שקלים בימי חול ו-23 שקלים בסופי שבוע. לחלופין, אתה יכול להירשם למערכת ולחסוך כסף.